Dvořák dále jako mlátička na reklamu
27. 04. 2017 - Reklama je v televize důležitá, aby vůbec mohla prosperovat. Jenže, tohle je proti srsti veřejnoprávní České televizi (ČT). Přesto Rada ČT (včera 26.dubna 2017) jednohlasně odhlasovala (jako za komoušů) ponechat ve funkci g.ř. pana Petra Dvořáka na dalších 6 let. On tu reklamu umí nejlépe z titulu předcházející práce v jiné televizi... Ale co divák, na toho radní nemysleli? Udělali z instalace velkou frašku!
Je skutečně s podivem, že se nenašel ani jeden, či pět radních, kteří by dali hlas konkurenčnímu adeptovi na g.ř. - řediteli TV Prima Martinu Konrádovi!! To je skutečně na považenou a degraduje opodstatnění této televizní rady, kterou jmenují politici.
A tak si myslím, že se nic moc nezmění. Veřejnoprávní ČT bude dále "proti srsti" vydělávat miliardy z reklam. Přitom by jich měla mít minimum, na to jsou podle zákona přece komerční TV. A vůbec - reklamní spoty na ČT málokdo sleduje, měly by mít samostatný kanál, když už... Mnozí koncesionáři poplatky neplatí hodně dlouho a platit je ani v budoucnu nechtějí. Já je platím z principu, i když se na ČT (ČT 24) dívám jednou týdně.
Staronový g.ř. ČT, jako především mlátička na reklamu, chce rozšířit krajské redakce. To bude neproduktivní, protože stávající vysílání krajánků v Brně a Ostravě jde do prázdna. Lidé mají více a rychlejší informace z krajských deníků na Internetu. A celé zpravodajství, hlavně Události - jděte do učení v BBC a ORF!
A program? Sledovatelnost udržují žánry pro běžného diváka v hlavních vysílacích časech. Pošta pro tebe a nespočet repríz a opakující se dokumenty. Nepochopitelně až v pokročilých večerních hodinách jdou kvalitnější pořady a filmy.
Je skutečně s podivem, že se nenašel ani jeden, či pět radních, kteří by dali hlas konkurenčnímu adeptovi na g.ř. - řediteli TV Prima Martinu Konrádovi!! To je skutečně na považenou a degraduje opodstatnění této televizní rady, kterou jmenují politici.
A tak si myslím, že se nic moc nezmění. Veřejnoprávní ČT bude dále "proti srsti" vydělávat miliardy z reklam. Přitom by jich měla mít minimum, na to jsou podle zákona přece komerční TV. A vůbec - reklamní spoty na ČT málokdo sleduje, měly by mít samostatný kanál, když už... Mnozí koncesionáři poplatky neplatí hodně dlouho a platit je ani v budoucnu nechtějí. Já je platím z principu, i když se na ČT (ČT 24) dívám jednou týdně.
Staronový g.ř. ČT, jako především mlátička na reklamu, chce rozšířit krajské redakce. To bude neproduktivní, protože stávající vysílání krajánků v Brně a Ostravě jde do prázdna. Lidé mají více a rychlejší informace z krajských deníků na Internetu. A celé zpravodajství, hlavně Události - jděte do učení v BBC a ORF!
A program? Sledovatelnost udržují žánry pro běžného diváka v hlavních vysílacích časech. Pošta pro tebe a nespočet repríz a opakující se dokumenty. Nepochopitelně až v pokročilých večerních hodinách jdou kvalitnější pořady a filmy.
- Autor: Květoslav Vícha (Kvido)
- Tweet
Kvido 27.04.2017 16:45 5,028
Politika - související články
Předběžný a důvěrný dokument o Babišovi veřejně projednáván?
01.06.2019 10:12
Spáchal dolar pomalou sebevraždu?
13.11.2018 08:12
Okamura nepopíral holocaust a tábor v Letech
20.02.2018 17:50
Vysvětlí nám Babiš Agrofert?
01.08.2021 12:36
Vláda USA požaduje osobní data Trumpových odpůrců
17.08.2017 08:52
Lidé přestávají věřit médiím, nově se jim smějí
24.04.2019 08:53
Žádné komentáře nebyly zveřejněny.