Tištěné noviny zadarmo už lidé moc nechtějí
Na cestování vlkem si dřív lidé kupovali noviny, které si během jízdy měnili. Dát jim noviny zdarma, tak se o ně poperou. Nově není o noviny, které si nevezmou cestující první třídy národního dopravce příliš velký zájem. Průvodčí je v plném pátečním vlaku nerozdá všechny. Znechucenost lidí propagandou či politikou dosáhlo nového maxima.
Na cestování vlkem si dřív lidé kupovali noviny, které si během jízdy měnili. Dát jim noviny zdarma, tak se o ně poperou. Nově není o noviny, které si nevezmou cestující první třídy národního dopravce příliš velký zájem. Průvodčí je v plném pátečním vlaku nerozdá všechny. Znechucenost lidí propagandou či politikou dosáhlo nového maxima.
Musel jsem cestovat v pátek odpoledne do Ostravy. Vybírám si národního dopravce, povinně místenkový vlak. Jsem unavený po celém pracovním týdnu, ve vlaku chci klid, chci si zdřímnout. Vlak je příjemný, odpočívám. Během cesty jde kolem průvodčí, v rukou tak 40-50 centimetrů novin. Slušně se zeptá, zda má někdo v kupé zájem o noviny, které si nevzali cestující první třídy. Jmenuje tituly, DNES, Lidovky, Hospodářské noviny a Právo. Nikdo si noviny nevezme. Po čase jde průvodčí zpět. Část tisku v plně obsazeném vlaku nerozdal, nese už jen asi 5 cm silnou vrstvu novin.
Ještě tak před dvaceti lety si lidé do vlaku kupovali noviny. Ty si pak během jízdy měnily, čtení už nebylo levné. Pokud by v první třídě byly noviny zdarma, žádné by nezbyly. O některé tituly by byla rvačka.
Lidé jsou znechuceni. Očerňování někoho novináři nezabírá, lidé se chovají opačně, než od nich novináři očekávají. Tradiční média si kopu hrob angažovanou novinařinou. V Praze vidím zánik trafik, které až dosud fungovaly. Docela by mě zajímalo, kolik procent nákladu tištěných novin a časopisů rozdají dopravci zdarma cestujícím. A také, jaký je náklad a remitenda.
Na cestování vlkem si dřív lidé kupovali noviny, které si během jízdy měnili. Dát jim noviny zdarma, tak se o ně poperou. Nově není o noviny, které si nevezmou cestující první třídy národního dopravce příliš velký zájem. Průvodčí je v plném pátečním vlaku nerozdá všechny. Znechucenost lidí propagandou či politikou dosáhlo nového maxima.
Musel jsem cestovat v pátek odpoledne do Ostravy. Vybírám si národního dopravce, povinně místenkový vlak. Jsem unavený po celém pracovním týdnu, ve vlaku chci klid, chci si zdřímnout. Vlak je příjemný, odpočívám. Během cesty jde kolem průvodčí, v rukou tak 40-50 centimetrů novin. Slušně se zeptá, zda má někdo v kupé zájem o noviny, které si nevzali cestující první třídy. Jmenuje tituly, DNES, Lidovky, Hospodářské noviny a Právo. Nikdo si noviny nevezme. Po čase jde průvodčí zpět. Část tisku v plně obsazeném vlaku nerozdal, nese už jen asi 5 cm silnou vrstvu novin.
Ještě tak před dvaceti lety si lidé do vlaku kupovali noviny. Ty si pak během jízdy měnily, čtení už nebylo levné. Pokud by v první třídě byly noviny zdarma, žádné by nezbyly. O některé tituly by byla rvačka.
Lidé jsou znechuceni. Očerňování někoho novináři nezabírá, lidé se chovají opačně, než od nich novináři očekávají. Tradiční média si kopu hrob angažovanou novinařinou. V Praze vidím zánik trafik, které až dosud fungovaly. Docela by mě zajímalo, kolik procent nákladu tištěných novin a časopisů rozdají dopravci zdarma cestujícím. A také, jaký je náklad a remitenda.
Jan Pravda 26.05.2019 19:48 2,296
Politika - související články
Příčina Babiš, z kola ven!
02.05.2017 02:41
Čeká nás velké zdražení
15.07.2024 20:09
Předběžný a důvěrný dokument o Babišovi veřejně projednáván?
31.05.2019 20:12
Statistika koronaviru i pro města
28.03.2020 19:53
Nezaměstnaný Škromach, tipek na prezidenta
30.01.2017 18:20